Προφίλ MINISO

Η MINISO, μια επωνυμία σχεδίασης με έδρα την Ιαπωνία, συνιδρυτήθηκε από τον Ιάπωνα σχεδιαστή κ. Miyake Junya και τον κινέζο νεαρό επιχειρηματία κ. Ye Guofu στο Τόκιο της Ιαπωνίας με τον πρώτο να έχει και τον ρόλο του κύριου σχεδιαστή. Η MINISO προάγει παγκοσμίως "έξυπνα καταναλωτικά προϊόντα".
Προσκολλώντας στη φιλοσοφία της «απλότητας, φύσης και καλής ποιότητας» και της τάσης «επιστρέφοντας στη φύση», κερδίζει τη δημοτικότητα των καταναλωτών με τις βασικές γωνίες της επικαιροποίησης των προϊόντων κάθε επτά ημέρες, την τιμολόγηση σε χαμηλό επίπεδο και στοχεύοντας σε ευφυείς αλυσίδες καταναλωτικών προϊόντων. Καθορίζει την τάση της εξατομικευμένης ευφυούς κατανάλωσης στην αγορά. Η MINISO διοικείται από την MINISO Industries Co., Ltd..
Η MINISO, που ιδρύθηκε στην Ιαπωνία το 2013, εξερευνά ενεργά τη διεθνή αγορά και έχει ανοίξει πάνω από 2600 καταστήματα σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια, με επιχειρηματικό κύκλο εργασιών στα 750 εκατομμύρια δολάρια το 2015 και σχεδόν 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016.
Το 2017, Η MINISO έφτασε τα 1,8 δισ. δολάρια. Επί του παρόντος, η MINISO έχει συνάψει συμφωνίες στρατηγικής συνεργασίας με περισσότερες από 70 χώρες και περιοχές, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, του Καναδά, της Ρωσίας, της Σιγκαπούρης, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Κορέας, της Μαλαισίας, του Χονγκ Κονγκ και του Μακάο μηνιαίο ρυθμό ανάπτυξης 80-100 καταστημάτων.
Η MINISO υποστηρίζει τη φιλοσοφία της ποιοτικής ζωής και το πνεύμα του «σεβασμού των καταναλωτών», όντας αφοσιωμένη στην παράδοση προϊόντων «υψηλής ποιότητας, ανταγωνιστικής τιμής και δημιουργικότητας» στους πελάτες της. Με απλά και ποιοτικά χαρακτηριστικά, καθώς και την τάση της έξυπνης κατανάλωσης, τα περισσότερα προϊόντα της MINISO κοστίζουν μεταξύ 1,50€ και περίπου 30,00€, κερδίζοντας έτσι την αγάπη καταναλωτών ηλικίας από 18 έως 35 ετών.
Η MINISO δημιουργεί ένα νέο είδος καταστημάτων ευφυών εμπειριών, το οποίο έχει γίνει η κύρια δύναμη σε διεθνές επίπεδο στα πολυκαταστήματα και τα εμπορικά κέντρα μαζί με την τροφοδοσία, το γρήγορο ρουχισμό μόδας και την ψυχαγωγία. Επιδιώκει να παρέχει στους καταναλωτές πιο έξυπνα, απλούστερα και πιο ευχάριστα προϊόντα, ώστε οι καταναλωτές να βιώσουν έξυπνο, υγιεινό και ευτυχισμένο τρόπο ζωής κατά την αγορά. Έχοντας ως προτεραιότητά της την βελτιστοποίηση της δομής των προϊόντων και τη διαχείριση των προϊόντων της, η MINISO επιμένει στην επιλογή υλικών από όλο τον κόσμο που χρησιμοποιούνται για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη προϊόντων. Το 80% του σχεδιασμού προέρχεται από την Ιαπωνία, την Κορέα, τη Σουηδία, τη Δανία, τη Σιγκαπούρη, τη Μαλαισία και την Κίνα κλπ. Με την επιδίωξη υψηλής ποιότητας και έξυπνης τεχνολογίας, η MINISO δίνει μεγάλη σημασία στις τάσεις αγορών των καταναλωτών και αφιερώνεται στη δημιουργία μιας κουλτούρας ώστε να μεταδίδει χαρακτηριστικά όπως η νοημοσύνη, η υγεία, ο ελεύθερος χρόνος, η ποιότητα και η δημιουργικότητα μέσω της εμπειρίας αγορών.
Συνιδρυτές
Miyake Junya
Ο Miyake Junya είναι ο ιδρυτής της παγκόσμιας ανώτερης κατανάλωσης προϊόντων. Ήταν σύμβουλος σχεδιαστής μιας σειράς διεθνών μόδας & casual brands, ο οποίος λειτουργεί ως συνιδρυτής και επικεφαλής σχεδιαστής της MINISO, μάρκα σχεδιαστών με έδρα την Ιαπωνία.
Ye Guofu
Ως συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της MINISO, ο Ye Guofu συγκέντρωσε τεράστια κυριαρχία με μοντέρνο τρόπο κατά τη διάρκεια του κινεζικού οικονομικού μετασχηματισμού και εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία βελτίωσης των καταναλωτικών προτύπων κοινωνικής ποιότητας, φέρνοντας ένα ολοκαίνουργιο επιχειρηματικό μοντέλο στην Κίνα.
Γνωρίστε την ομάδα σχεδιαστών
Εταιρική Κουλτούρα

Με την άνευ προηγουμένου ευημερία της παγκόσμιας οικονομίας, τα εμπορικά σήματα πολυτελείας της Ευρώπης επιδιώκονται τυφλά από τους πελάτες. Ωστόσο, τα εμπορεύματα παραποίησης / απομίμησης διαδόθηκαν σε όλη την αγορά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα δύο είδη ακραίας κατανάλωσης των ανθρώπων.

Ως προβληματισμός και κριτική για αυτή την κατάσταση, γεννήθηκε το MINISO!

Εγγραφείτε για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα της MINISO!